fbpx
Επιλογή Σελίδας
Πώς συνδέεται με τις μητρορραγίες και τους έντονους πόνους περιόδου και πόσες γυναίκες πάσχουν από αυτήν χωρίς να το ξέρουν 

Η vόσος Von Willebrand (Von Willebrand disease, VWD) εκτιμάται ότι μπορεί να επηρεάζει έως και το 1% του παγκόσμιου πληθυσμού, ενώ έως και 24% των γυναικών με έντονους πόνους περιόδου και μεγάλης διάρκειας αιμορραγία ενδέχεται να πάσχουν από τη νόσο αυτή. Είναι γεγονός ότι πολλές γυναίκες δε γνωρίζουν καν ότι πάσχουν από τη νόσο Von Willebrand, λόγω της μη συσχέτισής της με την αυξημένη ροή αίματος κατά την έμμηνο ρύση, ένα σύμπτωμα που ταλαιπωρεί πολλές γυναίκες παγκοσμίως, επηρεάζοντας καθοριστικά την ποιότητα ζωής τους. 

Πώς να ενημερωθεί μια γυναίκα καλύτερα 

Η pop art καμπάνια #Put_a_period_to_bad_periods, για τη νόσοVon Willebrand αποτελεί ένα όχημα ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης στα social media για χιλιάδες γυναίκες που αντιμετωπίζουν έντονη μηνορραγία. 

Η pop art καμπάνια στοχεύει να εγείρει τον προβληματισμό και να παροτρύνει τις γυναίκες κάθε ηλικίας που ταλαιπωρούνται από εξαιρετικά έντονη εμμηνόρροια να απευθυνθούν στον γυναικολόγο τους, προκειμένου να αντιμετωπίσουν τα συμπτώματα της νόσου και να απαλλαχθούν από τη καθημερινή σωματική καταπόνηση και να συμμετάσχουν σε ενέργειες κατά κύριο λόγο σε Instagram,FacebookκαιYouTube,και μήνυμα το #Put_a_period_to_bad_periods. 

  

Ποιος δημιούργησε την καμπάνια 

Η CSL Behring, σε συνεργασία με τη Humble Digital Agency, δημιούργησε και λάνσαρε την καμπάνια ευαισθητοποίησης για τη νόσο Von Willebrand, τον πιο κοινό τύπο αιμορραγικής διαταραχής, τον περασμένο Απρίλιο. Αξίζει να τονίσουμε ότι η CSL Behring απέσπασε μια σημαντική διάκριση στα φετινά Social Media Awards, καθώς βραβεύτηκε με Silver Award στην κατηγορία Best in Beauty, Health & Pharma για την καμπάνια. Τα βραβεία Social Media Awards ξεχωρίζουν και επιβραβεύουν κάθε χρόνο τις βέλτιστες πρακτικές, τις καινοτόμες δράσεις και τις αποτελεσματικές πρωτοβουλίες digital marketing. 

Με αφορμή τη βράβευση, που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα, 18 Οκτωβρίου, η Μαριάννα Κωνσταντινίδη, Γενική Διευθύντρια της CSL Behring στην Ελλάδα, δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι και περήφανοι για αυτή μας τη διάκριση στα Social Media Awards 2021. Για εμάς στη CSL Behring είναι πολύ σημαντικό το ότι καταφέραμε μέσα από την καμπάνια #Put_a_period_to_bad_periods για τη νόσο Von Willebrand, να αναδείξουμε την αξία της ορθής ενημέρωσης και της σωστής θεραπευτικής αντιμετώπισης, πιστοί στις αρχές της ασθενοκεντρικότητας και της κοινωνικής προσφοράς. Δεσμευόμαστε ότι θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε προς αυτήν την κατεύθυνση, έχοντας πάντα ως επίκεντρο τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ασθενών».